דרושים ומחפשי עבודה

להשארת פרטים לחץ כאן

סגירת תכניות טיפול – מהתנגדויות להתלבטויות
http://www.versteegvastgoed.nl canada goose sale canada goose schweiz canada goose outlet canada goose outlet canada goose schweiz

מרבית רופאי השיניים/בעלי מרפאות, לא אוהבים לנהל שיחות מכירה ולסגור תכניות טיפול. למעשה, גם מנהלת המרפאה שמבצעת את התפקיד הזה בפועל ברוב המרפאות, לא ממש אוהבת את החלק הזה של העבודה.

נכון, כל מטופל פוטנציאלי משמח עד מאד, אבל ברגע שהשיחה מתארכת,

המטופל מתעקש, מתחיל לחפור פנימה, לשאול עוד ועוד שאלות והסגירה מתחילה להתרחק,
רמת הסבלנות צונחת פלאים.

ככל שאתם משיבים ומשכנעים יותר, כך המטופל מקשה יותר, מתעקש יותר.

נראה כאילו הוא ממש לא מעוניין לסגור אצלכם תכנית טיפול ואתם שואלים את עצמכם בלב מדוע בכלל הגיע, עד לסיום הבלתי נמנע של "אני צריך לחשוב על זה, אחזור אליכם".

רוב הזמן זה מרגיש כמו דו קרב מתיש עם הלקוח, שבו אתם משקיעים המון זמן ואנרגיות בשיחה שלרוב נגמרת בכישלון, או אפשרות גרועה לא פחות, בה אתם מוותרים מראש ברגע שזה נראה קשה מדי.

בעולם השיווק והמכירות קוראים לזה "התנגדויות". אולי שמעתם פעם את הכינוי.

הכוונה לכל האלמנטים אשר גורמים למטופל להתנגד לסגור אצלכם את תכנית הטיפול. החל במחיר וכלה בדנטופוביה.

כאשר מלמדים מכירות או שיווק, מלמדים כיצד להתמודד עם ההתנגדויות הללו ומספקים תשובות ומענה לכל אחת מהן.

הבעיה עם הגישה הזו היא שהיא מנציחה את התפיסה שאתם והמטופל נמצאים משני עברי המתרס.

הם מתנגדים – אתם צריכים למוסס את ההתנגדות. להכניע את המטופל.

וכשמדובר בקרב ובמלחמה, פלא שאתם לא אוהבים לעשות את זה?

יש גישה אחרת, שמעמידה אתכם ואת המטופל באותו צד ויכולה לעשות את ההבדל הגדול ביכולת המכירה שלכם.

וותרו על גישת ההתנגדויות ואמצו את גישת ההתלבטויות.

הלקוח מתלבט. הוא חושש. הוא אינו מתנגד.

כשאתם מנסים לסגור תכנית טיפול בגישת ההתנגדויות אתם מעמידים את עצמכם אוטומטית נגד הלקוח ונזקקים לתחבולות שיווקיות על מנת להכניע אותו. לעומת זאת, אם אתם מנסים לסגור תכנית טיפול מול לקוח מתלבט, אתם מגיעים בגישה אחרת שכל מטרתה היא להפיג את חששותיו ולתת לו מענה.

כבר אין "צדדים", או "מכירה אגרסיבית", אלא צורך של מטופל שמקבל מענה.

הגישה הזו עושה הבדל עצום.

ועוד משהו לחשוב עליו –

דווקא הלקוחות הקפדניים ביותר, אלה שמקשים עם הכי הרבה שאלות ומציפים מולכם הכי הרבה "התנגדויות", הם הלקוחות שרוצים הכי הרבה לסגור איתכם תכנית טיפול. כי לקוח לא מעוניין היה מסיים את השיחה הרבה יותר מוקדם.

הקשיבו להם, תנו מענה להתלבטויות שלהם, הפיגו את החששות שלהם ועמדו איתם באותו צד של המתרס. כך תסגרו הרבה יותר תכניות טיפול, באחריות.

רוצים להיות אלופים בסגירת תכניות טיפול? רוצים להגדיל את ההכנסות של המרפאה כל השנה?

כנסים 2000 מתמחה כבר 18 שנה בהעצמה, קידום ומינוף של מרפאות שיניים ומציעה קורס ניהול ושיווק מרפאות שיניים, שסייע ללמעלה מ-1000 רופאי שיניים וצוותיהם להפוך את המרפאה שלהם לסיפור הצלחה.

הקורס מקנה למשתתפים כלים ניהוליים משופרים לניהול המרפאה, כלים שיווקיים לפיתוח עסקי של המרפאה, מיומנויות אישיות לשיפור תפקוד המרפאה, כלים לשיפור הרווחיות של המרפאה, וכן מידע על טכנולוגיות חדשניות, חומרים ושיטות חדישות ברפואה.

הקורס מיועד למנהלי מרפאות, רופאים, מנהלי מכונים, עובדים פרה-רפואיים, שינניות, סייעות, צוותים רפואיים ולבעלי רקע מתאים המעוניינים בהסבה מקצועית בניהול ושיווק בתחום רפואת השיניים.

כדי למקסם את התוצאות של התהליך, כל משתתף בקורס מקבל גם שעת ייעוץ פרטני וליווי אישי להתאמה מושלמת של התכנים למרפאה ולהתנעה של מהלך להצלחה. זה עובד! אנחנו רואים את התוצאות מדי יום.

עוד כדאי לדעת שהמשתתפים בקורס נהנים מ"קורס לכל החיים" וזכאים לחזור בכל עת לרענן תכנים ולהתעדכן בחומר ללא תשלום.

ההרשמה לקורס דצמבר 2016 בעיצומה!

פרטים נוספים על המחזור הבא בקישור: http://lp.vp4.me/rnra  בפייסבוק:https://www.facebook.com/knasim2000 או בטלפון: 052-2525224

 


לוח אירועים


צור קשר





טלפון: 03-9330824
פקס: 03-9330824
סלולרי: 052-2525224
צור קשר