דרושים ומחפשי עבודה

להשארת פרטים לחץ כאן

הפעולה הכי פשוטה שאתם לא עושים ולכן מפסידים כסף
http://www.versteegvastgoed.nl canada goose sale canada goose schweiz canada goose outlet canada goose outlet canada goose schweiz

בין שלל נהלי העבודה והתהליכים במרפאה, מסתתרת פעולה אחת קטנה ופשוטה ששווה לכם הרבה מאד כסף. אם אתם לא מקפדים עליה, אל תתפלאו שאתם לא סוגרים תכניות טיפול כפי שהייתם רוצים. מנחשים מה?

השקעתם את הנשמה במטופל א', בדקתם, ישבתם, הסברתם, הכנתם תכנית טיפול, הצעתם, התמקחתם. הרופא/ה, מנהלת המרפאה, הסייעת, כולם היו מעורבים. המטופל שאל, חקר, הקשה וביקש הנחה. נתתם. שירגיש טוב, למה לא?

ואז הוא אמר שהוא יחשוב על זה ויתקשר מאוחר יותר כדי לקבוע תור.

מטופל ב' כבר ביקר אצל השיננית במרפאתכם, הוא נראה מרוצה. בטיפול האחרון השיננית הפנתה את תשומת לבו שיתכן ומתחיל להתפתח משהו וכדאי שהרופא יבדוק. הוא הסכים איתה והבטיח שבסיום הטיפול יגש למזכירה לקבוע תור.

מה המשותף בין מטופל א' ומטופל ב'?מה אותה פעולה שמרפאת השיניים חייבת לעשות על מנת לסגור את הטיפול של מטופלים א' וב'?

פולאו אפ

כן, אותה שיחת מעקב שמתקיימת יומיים-שלושה לאחר הצעת תכנית הטיפול או אחרי הביקור במרפאה. אנשים תמיד יעדיפו לדחות, להימנע ולמסמס  תורים, במיוחד כשמדובר בשילוב של עולה כסף+לא נעים. הם יטו למשוך את הזמן עד לרגע שבו כבר אין ברירה ויתעלמו מהעובדה שפעמים רבות הטיפול היה יכול להיות קל ופשוט יותר אלמלא חיכו עד לרגע האחרון.

לפעמים מטופלים יקחו את הזמן לעריכת סקר שוק ובלי תזכורת או לחץ מסויים להתחיל לסגור עניינים, הם לא יתקדמו או גרוע יותר – יתקדמו לכיוונו של מישהו אחר.

בכל פעם כשמטופל יוצא מהמרפאה עם הצעה מכם לחזור אליה, חובה עליכם ליצור איתו קשר בהמשך בשיחת פולאו אפ.

לא, זה לא מציק

אחד המשפטים שאנחנו שומעים הרבה במרפאות שיניים הוא: אנחנו לא רוצים להטריד את הלקוח, להציק לו, להיות שיווקיים מדי, להיות אגרסיביים מדי או להיראות "נואשים".

אם הפולאו אפ מתבצע בנעימים, עם חיוך ותוך דאגה כנה למטופל, הוא יתקבל בשמחה. התייחסו אליו כאל שירות. בעולם התזזיתי והלחוץ שלנו, ללקוחות רבים אין זמן או ראש לחזור למרפאת השיניים בין שלל המטלות. רובם יברכו על השיחה ועל העובדה שחסכו מהם לטרוח ולהתקשר בעצמם.

מתי בדיוק?

יום אחד אחרי הביקור במרפאה זה מוקדם מדי. ארבעה-חמישה ימים אחרי הוא כבר יכול לנדוד ולחפש הצעות מחיר נוספות. יומיים-שלושה אחרי הביקור אצלכם הם הזמן האידיאלי שמאפשר למטופל מצד אחד לחשוב על ההצעה שלכם ומצד שני לא להתפזר יותר מדי.

ומה אם לא?

אם לא, תאבדו את כל אותם מטופלים שדווקא תיככנו לחזור אבל שכחו ובינתיים מיסמסו את הטיפול, את כל אלה שמרפאות שיניים אחרות חזרו אליהם ונתנו להם הרגשה שירותית יותר והצליחו לשכנע אותם לסגור אצלם, את כל אלה שהיו להם עוד כמה שאלות אבל התעצלו להתקשר לשאול ואת אלה שחששו והעדיפו לטמון את הראש בחול. בדרך, תפסידו גם לא מעט כסף. לא חבל?

רוצה לקבל כלים נוספים לניהול חכם של מרפאת השיניים?

הצטרף למאות מרפאות מצליחות שלמדו כיצד לקדם ולמנף את רווחיות המרפאה, להגדיל את תנועת הלקוחות, לשווק חכם ולמתג את עצמן כך שיבלטו וימשכו את הקהל הרצוי.

כנסים 2000 מתמחה כבר 16 שנה בהעצמה, קידום ומינוף של מרפאות שיניים ומציעה קורס ניהול ושיווק מרפאות שיניים, שסייע לכמעט 1000 רופאי שיניים וצוותיהם להפוך את המרפאה שלהם לסיפור הצלחה.

הקורס מקנה למשתתפים כלים ניהוליים משופרים לניהול המרפאה, כלים שיווקיים לפיתוח עסקי של המרפאה, מיומנויות אישיות לשיפור תפקוד המרפאה, כלים לשיפור הרווחיות של המרפאה, וכן מידע על טכנולוגיות חדשניות, חומרים ושיטות חדישות ברפואה.

הקורס מיועד למנהלי מרפאות, רופאים, מנהלי מכונים, עובדים פרה-רפואיים, צוותים רפואיים ולבעלי רקע מתאים המעוניינים בהסבה מקצועית בניהול ושיווק בתחום רפואת השיניים.

פרטים נוספים בפייסבוק: https://www.facebook.com/knasim2000 או בטלפון: 052-2525224

 


לוח אירועים


צור קשר





טלפון: 03-9330824
פקס: 03-9330824
סלולרי: 052-2525224
צור קשר