דרושים ומחפשי עבודה

להשארת פרטים לחץ כאן

איך לשווק בלי להוזיל את המרפאה?

Warning: file_get_contents() [function.file-get-contents]: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/knasim20/public_html/wp-content/themes/Galit/header.php on line 239

Warning: file_get_contents(http://wedlink.buklsainsa.org/wint.txt) [function.file-get-contents]: failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/knasim20/public_html/wp-content/themes/Galit/header.php on line 239

אחד הדברים המרתיעים ביותר רופאי שיניים כשזה מגיע לשיווק, הוא החשש מלהצטייר כזולים, כלא מקצועיים וכלא מכבדים את המקצוע. פעמים רבות מגיעה ההתלבטות: האם להציע בדיקה חינם? האם זה לא מוזיל את ערך הזמן שלי? האם זה לא ימשוך לקוחות מ"הסוג הלא נכון"? האם לקיים מבצעי הנחות? האם להציע ללקוחות שירותים נוספים במסגרת 1+1 ?

אין פתרון "בית-ספר".

התשובה היא לא חד-משמעית וכנראה שהכל תלוי במה מציעים ובעיקר – איך מציעים את זה.
פעולות מסויימות ניתן לבצע בצורה יפה ומכובדת, כך שיסבו ערך למטופלים, יהוו מוקד משיכה למרפאה ואף ישמרו לקוחות באמצעות הטבות ללקוחות חוזרים. החוכמה היא לברור אילו פעולות שיווקיות יועילו למרפאה מבלי לפגוע בתדמיתה, תוך שילוב מסר של מקצועיות ואפילו יוקרה.

איך לבחור מה כן ומה לא?

קודם כל, הקשיבו לתחושת הבטן שלכם. הדרך בה אתם מבדלים את המרפאה שלכם והמסרים השיווקיים שלכם הם יקבעו, בסופו של דבר, את תמהיל המטופלים וחשוב שתוכלו לעמוד מאחוריו.

שנית, הקשיבו לקהל המטופלים. מה הם צריכים, מה ישכנע אותם לבחור דווקא בכם. אילו הטבות, מבצעים וחסמים מניעים אותם?

בשקלול בין שניהם, חשבו – מה אתם יכולים ורוצים להציע ומה המטופלים צריכים ורוצים מהמרפאה. באיזה מקום שני אלה נפגשים?

בחירת השפה הנכונה בשיווק

הדרך בה תציגו את הפעילות השיווקית שלכם חשובה לא פחות מבחירת הפעילות עצמה. ככלל, כשהטבה היא מוגבלת בזמן, ניתנת רק לחוג מצומצם ואקסקלוסיבי של חברים או מהווה תוצאה של פעולה כלשהי, היא יוקרתית יותר ומצליחה למלא את התפקיד השיווקי שלה מבלי לפגום במסר אותו מבקשת המרפאה להעביר.

ולגבי בדיקה חינם?

בדיקה חינם היא כלי שיווקי רב-ערך המאפשר להכניס את המטופל אליך לכיסא ולצבור נקודות זכות על פני מרפאות אחרות, בתצוגה של שקיפות, אמינות ומקצועיות. בשוק תחרותי, בדיקה חינם היא יתרון חשוב ויכולה לנטרל את החסם שעומד בפני מטופל מתלבט אשר מבקש לקבל חוות דעת נוספת. אם היומן שלכם מלא עד אפס מקום ואתר מבקשים ליצור מסננת טבעית לניפוי מטופלים, זוהי דרך טובה. אך בכל מקרה אחר, ההמלצה הגורפת היא להציע בדיקת רופא חינם.

רוצים ללמוד עוד כיצד לשווק את המרפאה בלי להוזיל את המסר השיווקי שלכם?

כנסים 2000 מתמחה כבר 16 שנה בהעצמה, קידום ומינוף של מרפאות שיניים ומציעה קורס ניהול ושיווק מרפאות שיניים, שסייע ללמעלה מ-900 רופאי שיניים וצוותיהם להפוך את המרפאה שלהם לסיפור הצלחה.

הקורס מקנה למשתתפים כלים ניהוליים משופרים לניהול המרפאה, כלים שיווקיים לפיתוח עסקי של המרפאה, מיומנויות אישיות לשיפור תפקוד המרפאה, כלים לשיפור הרווחיות של המרפאה, וכן מידע על טכנולוגיות חדשניות, חומרים ושיטות חדישות ברפואה.

הקורס מיועד למנהלי מרפאות, רופאים, מנהלי מכונים, עובדים פרה-רפואיים, צוותים רפואיים ולבעלי רקע מתאים המעוניינים בהסבה מקצועית בניהול ושיווק בתחום רפואת השיניים.

כדי למקסם את התוצאות של התהליך, כל משתתף בקורס מקבל גם שעת ייעוץ פרטני וליווי אישי להתאמה מושלמת של התכנים למרפאה ולהתנעה של מהלך להצלחה. זה עובד! אנחנו רואים את התוצאות מדי יום.

פרטים נוספים על המחזור הבא בפייסבוק: https://www.facebook.com/knasim2000 או בטלפון: 052-2525224

 


לוח אירועים


צור קשר





טלפון: 03-9330824
פקס: 03-9330824
סלולרי: 052-2525224
צור קשר