דרושים ומחפשי עבודה

להשארת פרטים לחץ כאן

האצלת סמכויות במרפאת שיניים – ההבדל בין ההצלחה לכישלון

זה אולי נשמע דרמטי, אבל האצלת סמכויות נכונה יכולה לחולל שינוי עצום בדרך ההתנהלות של מרפאת שיניים ולייצר מעבר מיידי מהפסד לרווח, מהצלחה לכישלון. איך עושים את זה נכון? קראו במאמר שכתבנו במיוחד עבורכם.

מרבית רופאי השיניים ומנהלי המרפאות יודעים שכדאי להם להאציל סמכויות. הם יודעים שבכך יוכלו לפנות לעצמם זמן יקר, ולפעמים אפילו עושים זאת. אבל בפועל, הרגלים ישנים זולגים בחזרה במהירות, פעמים רבות האצלת הסמכויות לא נעשית בצורה נכונה ולכן לא מחזיקה מעמד.

מדוע להאציל סמכויות במרפאת שיניים?

1. זמן. כשאדם אחד עושה בעצמו את כל התפקידים, נוצר צוואר בקבוק ועומס עצום על אותו אדם. האצלת סמכויות מפנה זמן יקר ערך ומאפשרת לחלוק בעומס עם בעלי תפקידים אחרים במרפאה.

2. יעילות. האצלת סמכויות מאפשרת לייעל את העבודה ולעבוד במקביל במקום בטור.

3. מוטיבציה ותחומי אחריות. כשמעניקים לעובדים במרפאה משימות באחריותם, מעודדים אותם להגדיל ראש, לגלות מוטיבציה ויוצקים תוכן לתפקיד שלהם.

כיצד מאצילים סמכויות נכון?

1. ממפים את תחומי הפעילות במרפאה. לדוגמה: שיווק, כספים, גביית חובות, סגירת תכניות טיפול, משכורות, קביעת תורים, שימור לקוחות ועוד ועוד.

2. בכל קטגוריה, ממפים תתי-משימות הנכללות בתוכה. למשל, בשיווק: דיוור ללקוחות, טלפונים ללקוחות, יצירת שיתופי פעולה, עדכון דף הפייסבוק, ועוד.תחת כספים: תשלומים לספקים, בדיקת מצב חשבון מול הבנק וכן הלאה.

3. עורכים רשימה של כל עובדי המרפאה ומחלקים משימות בהתאם להתאמת העובד ותפקידו, למטלה.
סייעת אחראית יכולה להיות אחראית על הזמנת חומרים. מנהלת משרד תהיה אחראית ככל הנראה על ענייני כספים. שיננית יכולה להיות אחראית על קשרי לקוחות. שימו לב, אם יש בין העובדים מישהו או מישהי עם נטייה ברורה לתפקיד מסויים, כדאי להשתמש בזיקה הזו. אם יש מישהי שהיא אשת שיווק באופייה, מישהו שיוצר קשר טוב במיוחד עם לקוחות או מישהי מאורגנת במיוחד שיכולה לתת כתף בניהול, אל תתעלמו. תמיד כדאי לחלק משימות בשיתוף פעולה ותוך התחשבות בכישורים וביכולות של הצוות.

4. מעקב. אל תוותרו על ישיבות צוות שבועיות בהן כל אחד יציג את תחום הפעילות שלו – מה נעשה ומה צריך להיעשות.

נשמע מסובך? זה ממש לא חייב להיות כך!

האצלת סמכויות הוא חלק בלתי נפרד מהתכנים בקורס ניהול שיווק וקידום מרפאות שיניים.

כנסים 2000 מתמחה כבר 16 שנה בהעצמה, קידום ומינוף של מרפאות שיניים ומציעה קורס ניהול ושיווק מרפאות שיניים, שסייע לכמעט 1000 רופאי שיניים וצוותיהם להפוך את המרפאה שלהם לסיפור הצלחה.

הקורס מקנה למשתתפים כלים ניהוליים משופרים לניהול המרפאה, כלים שיווקיים לפיתוח עסקי של המרפאה, מיומנויות אישיות לשיפור תפקוד המרפאה, כלים לשיפור הרווחיות של המרפאה, וכן מידע על טכנולוגיות חדשניות, חומרים ושיטות חדישות ברפואה.

הקורס מיועד למנהלי מרפאות, רופאים, מנהלי מכונים, עובדים פרה-רפואיים, צוותים רפואיים ולבעלי רקע מתאים המעוניינים בהסבה מקצועית בניהול ושיווק בתחום רפואת השיניים.

כדי למקסם את התוצאות של התהליך, כל משתתף בקורס מקבל גם שעת ייעוץ פרטני וליווי אישי להתאמה מושלמת של התכנים למרפאה ולהתנעה של מהלך להצלחה. זה עובד! אנחנו רואים את התוצאות מדי יום.

פרטים נוספים על המחזור הבא בפייסבוק: https://www.facebook.com/knasim2000 או בטלפון: 052-2525224


לוח אירועים


צור קשר





טלפון: 03-9330824
פקס: 03-9330824
סלולרי: 052-2525224
צור קשר