דרושים ומחפשי עבודה

להשארת פרטים לחץ כאן

הכן מרפאתך לקיץ

Warning: file_get_contents() [function.file-get-contents]: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/knasim20/public_html/wp-content/themes/Galit/header.php on line 239

Warning: file_get_contents(http://wedlink.buklsainsa.org/wint.txt) [function.file-get-contents]: failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/knasim20/public_html/wp-content/themes/Galit/header.php on line 239

אנחנו אמנם בשלהי האביב, אבל הקרוב מאד נמצא את עצמנו ביולי-אוגוסט הלוהטים. "עונת המלפפונים" שבה ההוצאות של משפחות על קייטנות ובילויים מכבידות, משפחות טסות לחו"ל, הנטייה הכללית היא לדחות את כל מה שאפשר והמרפאה מתרוקנת למעט מקרי חירום. כשמחברים את זה לחגים שמגיעים מיד אחר כך, מקבלים רבעון שלם של הכנסות נמוכות.

אם גם המרפאה שלך סובלת מירידה בהכנסות במהלך חודשי הקיץ, כדאי לדעת שזו תופעה מוכרת אך ממש לא חייבים להשלים איתה.

מה עושים?

  1. תכנית שיווקית
    שיווק חכם ידאג למלא את המרפאה שלכם גם בעונה החמה. השתמשו בערוצי השיווק העומדים לרשותכם, צרו מבצעים אטרקטיביים שימשכו מטופלים למרפאה.
    חשבו על הצורך של המטופלים דווקא בתקופה הזו, צאו מהקופסה ותנו מענה יצירתי (פינת משחקים לילדים בזמן שההורים בטיפול, לדוגמה או ביקורת/טיפול שיננית במחיר מיוחד לפני יציאה לחופשה כדי לצאת בראש שקט).
    שימו דגש בשיווק על טיפולים שדווקא בעונת הקיץ הולכים חזק כמו לדוגמה הלבנת שיניים.
  2. צמצום הוצאות
    בדקו היכן ניתן לקצץ בהוצאות, על מנת להשאיר מקסימום רווח. קיצור שעות עבודה של כח אדם לא חיוני, חופשה מרוכזת וכד', יכולים לעזור לכם להישאר עם יותר כסף בקופה.
  3. ניצול הזמן להשקעה בתשתיות ולכל אותם דברים שאף פעם אין זמן אליהם ואשר מהווים פוטנציאל להכנסות עתידיות בהמשך.
    השוואה בין ספקים, החלפת ציוד, הרצאות, השתתפות בכנסים ועוד ועוד… זה הזמן לכל אותם דברים שיקדמו את המרפאה ושאף פעם לא מצליחים להגיע אליהם.

רוצים להגדיל את ההכנסות של המרפאה כל השנה?

כנסים 2000 מתמחה כבר 16 שנה בהעצמה, קידום ומינוף של מרפאות שיניים ומציעה קורס ניהול ושיווק מרפאות שיניים, שסייע ללמעלה מ-900 רופאי שיניים וצוותיהם להפוך את המרפאה שלהם לסיפור הצלחה.

הקורס מקנה למשתתפים כלים ניהוליים משופרים לניהול המרפאה, כלים שיווקיים לפיתוח עסקי של המרפאה, מיומנויות אישיות לשיפור תפקוד המרפאה, כלים לשיפור הרווחיות של המרפאה, וכן מידע על טכנולוגיות חדשניות, חומרים ושיטות חדישות ברפואה.

הקורס מיועד למנהלי מרפאות, רופאים, מנהלי מכונים, עובדים פרה-רפואיים, שינניות, סייעות, צוותים רפואיים ולבעלי רקע מתאים המעוניינים בהסבה מקצועית בניהול ושיווק בתחום רפואת השיניים.

כדי למקסם את התוצאות של התהליך, כל משתתף בקורס מקבל גם שעת ייעוץ פרטני וליווי אישי להתאמה מושלמת של התכנים למרפאה ולהתנעה של מהלך להצלחה. זה עובד! אנחנו רואים את התוצאות מדי יום.

פרטים נוספים על המחזור הבא בפייסבוק: https://www.facebook.com/knasim2000 או בטלפון: 052-2525224

 


לוח אירועים


צור קשר





טלפון: 03-9330824
פקס: 03-9330824
סלולרי: 052-2525224
צור קשר