דרושים ומחפשי עבודה

להשארת פרטים לחץ כאן

כיצד מעודדים יצירת לקוחות מרוצים ונאמנים ?

Warning: file_get_contents() [function.file-get-contents]: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/knasim20/public_html/wp-content/themes/Galit/header.php on line 239

Warning: file_get_contents(http://wedlink.buklsainsa.org/wint.txt) [function.file-get-contents]: failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/knasim20/public_html/wp-content/themes/Galit/header.php on line 239

לאחר שסקרנו את האלמנטים בשיווק על פי מעגלים בשיווק פסיבי, נעבור עתה לדבר על השיווק האקטיבי
מאת: מיכאל מרטון
פורסם: 23/03/10

אלמנטים בשיווק פסיבי– בדיקה (לפי הרשימה במאמר הקודם) מחקר וחשיבה מהם חוזקות וחולשות המרפאה ביחס לסביבה ולמתחרים.

ניתוח הנתונים, הסקת מסקנות, החלטות לשינוי ושיפור, חלוקת מטלות, קביעת לוחות זמנים, יישום, מעקב ובקרה, סיכום – הסקת מסקנות.

אלמנטים בשיווק אקטיבי – יוזמות של המרפאה ליצור מגע תקשורתי כל שהוא עם הלקוחות מעבר להגעתם למרפאה לטיפול.

רעיונות ליצירת קשר יזום :

תזכורות חצי שנתיות בכתב או בטלפון– מקובל ברוב המרפאות,בעיני הלקוחות נתפס כמובן מאליו ומהוה הליך טכני בלבד.
אגרת ברכה לחגים: רצוי תוספת בכתב יד, או לפחות חתימה.
אגרת ברכה ליום הולדת: חיובי יותר מברכה לחג. נתפס יותר
אישי ומרשים. לצורך כך יש להיות מצויד בבסיס נתונים מתאים. את המשלוח יש לארגן כך שהלקוח יקבלו כמה ימים לפני היום הקובע.
פיתוח עזרי שיווק– פיתוח כרטיסי ביקור, נייר מכתבים עם הלוגו ופרטי המרפאה, ולא פחות חשוב פיתוח עלון המרפאה.
דיוור ישיר של עלון המרפאה– לכל הלקוחות הרשומים . על העלון להיות מעוצב היטב ומשקף את התדמית הרצויה שרוצים ליצור למרפאה


לוח אירועים


צור קשר





טלפון: 03-9330824
פקס: 03-9330824
סלולרי: 052-2525224
צור קשר