דרושים ומחפשי עבודה

להשארת פרטים לחץ כאן

כיצד מתמודדים עם אתגרי השיווק?

קחו רופא שיניים מקצועי, מיומן, עתיר הישגים וניסיון שאין לו בעיה לבצע את הטיפולים המורכבים ביותר, להרצות בכנסים או להתמודד עם טכנולוגיות חדשות. כשזה מגיע לשיווק, הדברים הופכים מאתגרים יותר, זורמים פחות, כשרופאים רבים מתייחסים לשיווק כאל "עונש הכרחי". למה זה קורה ומדוע חייבים לשנות את זה?

מה שלא גילו לכם באוניברסיטה

לימודים, סטאז' בחינות, התמחויות, כנסים מקצועיים, אבל את הדבר הכי חשוב לא סיפרו לכם, והוא שכשאתם פותחים מרפאת שיניים, אתם הופכים מרופאי שיניים ל"בעלי עסק לרפואת שיניים". בתור בעלי עסק אתם חובשים כובעים רבים, כשכובע הרופא הוא רק אחד מהם. כדי שהמרפאה תשגשג ותוכלו לממש את כל הידע המקצועי שלכם, תהיו חייבים לקחת ברצינות את כלל התפקידים הכרוכים בניהול עסק, בראש ובראשונה  – השיווק.

למה השיווק חשוב?

כולם יודעים שחשוב לשווק, אבל לא מבינים שזה צינור החמצן שישאיר את המרפאה שלכם פעילה ומלאה לאורך זמן ובאופן עקבי. הרבה מרפאות פועלות ב"גלים". תקופות עמוסות שאחריהן תקופות מתות וחוזר חלילה. שיווק חכם יאפשר למרפאה שלכם לפעול בגרף ישר ועולה.

לא נוח לי לשווק

התחושה הזו משותפת לרופאי שיניים רבים שסבורים ששיווק משמעו הוזלה של המקצועיות שלהם, האדרה עצמית וחוסר אותנטיות. הם מאמינים כי אם יהיו מקצועיים מספיק, המטופלים כבר יראו את היתרונות ויגיעו. למרבה הצער, הם מגלים בדרך הקשה, שבימים אלה של תחרות עזה כל כך, זה לא מספיק.

איפה הטעות?

שיווק לא צריך להיות "לא אותנטי", שיווק לא צריך לגרום לכם לחשוב שאתם מציגים מצגי שווא, הוא לא חייב לרדת נמוך. להיפך! השיווק היום מקדש את הייחודיות ואת הבידול שלכם. הוא יבלוט רק אם יהיה אותנטי ואמיתי. הוא ישיג תוצאות אם תדברו בקול שלכם ואם תרגישו נוח במסר שאתם מעבירים.

להפסיק לירות לכל הכיוונים

אחת הסיבות לתחושה הלא נוחה, היא ריבוי ערוצי השיווק הקיימים כיום והתחרות המתקיימת בכל אחד מהם על תשומת הלב של המטופל. תבנה אתר, תפרסם בפייסבוק, תרצה בכנס, תכתוב בלוג, מה עם אינסטגרם? פרסום במקומונים, תשלח ניוזלטר, איך עוד לא צילמת סירטונים ליוטיוב? נראה כאילו כולם מסביבכם עושים הכל כל הזמן. אתם מחליטים לעשות גם, אבל בלי תכנית מסודרת ומובנית וכשיורים לכל הכיוונים, מפספסים בגדול ונותרים עם תחושה חמוצה שהכל בלוף.

אז מה עושים?

לומדים. מתמקדים. מבינים מה אתם רוצים להשיג. איזה מטופלים אתם רוצים למשוך. איפה הם צורכים את המידע שלהם. על מה מתבססות ההחלטות שלהם ובונים מערך שיווק שמכוון בדיוק לשם. בדרך שלכם, עם המסרים שלכם, בקול הייחודי שלכם.

אבל קודם כל, להפסיק לפחד משיווק ולהודות שהגיע הזמן לעשות אותו כמו שצריך. בלי להתבייש.

מוכנים להתחיל לשווק חכם? כנסים 2000 יצרה סדנה מיוחדת להקניית מיומנויות שיווק מתקדמות להגברת התפוסה במרפאות שיניים

כיצד לגרום לזרם לקוחות קבוע ומתמשך להיכנס למרפאה? כיצד לגרום למטופלים חדשים להכיר אתכם? כיצד להגביר ולהגדיל את התפוסה במרפאה?

שיווק חכם ניתן ללמוד וזה בדיוק מה שעושים בסדנה "מיומנויות שיווק מתקדמות להגברת התפוסה במרפאות שיניים".

הסדנה בת 3 מפגשים בני 3.5 שעות כל אחד, תיפתח ב-5.3.17 בבית התרבות בסביון. המרצה: מיכל ליינר

לפרטים ולהרשמה: http://lp.vp4.me/r5w8


לוח אירועים


צור קשר





טלפון: 03-9330824
פקס: 03-9330824
סלולרי: 052-2525224
צור קשר