דרושים ומחפשי עבודה

להשארת פרטים לחץ כאן

ניהול זמן במרפאות שיניים

Warning: file_get_contents() [function.file-get-contents]: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/knasim20/public_html/wp-content/themes/Galit/header.php on line 239

Warning: file_get_contents(http://wedlink.buklsainsa.org/wint.txt) [function.file-get-contents]: failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/knasim20/public_html/wp-content/themes/Galit/header.php on line 239

מרגישים שהזמן בורח לכם מבין האצבעות? לא מספיקים כלום? רק הגעתם למרפאה וכבר נגמר היום בלי שהגעתם למחצית מהדברים שהבטחתם לעצמכם לעשות? אתם לא לבד! כשאתם מנהלים מרפאת שיניים, עליכם לרכוש כלים לניהול יעיל של הזמן על מנת לג'נגל בין כל המשימות והמטלות שלכם – מבלי להפיל אף כדור.

נפתח בבשורות הטובות: ניתן ללמוד ניהול זמן!

מדובר בשורה של כלים ומיומנויות שניתן להטמיע בהתנהלות השוטפת ולהפוך את סדר היום לעניין מובנה ויעיל, המסייע להשגת המטרות העסקיות, המקצועיות והאישיות שלכם.

מציאת "האבנים הגדולות בחייכם"

האגדה מספרת על מלומד שנכנס לכיתה על מכל זכוכית גדול, הציב אותו מול תלמידיו ומילא אותו באבנים גדולות עד שפתו. "האם המיכל מלא?" שאל את התלמידים. "כן", ענו לו תלמידיו. הוציא המלומד שק חצץ ושפך את תכולתו לתוך המיכל. החצץ נכנס בין האבנים הגדולות ומילא את המיכל עד שפתו. "האם עכשיו המיכל מלא?" שאל המלומד. "כן?" היססו תלמידיו. הוציא המלומד שק חול ושפך את תכולתו לתוך המיכל. החול מילא את החללים בין החצץ ומילא את המיכל עד שפתו. "האם עכשיו המיכל מלא?" שאל המלומד. "לא", ענו התלמידים שהבינו את העניין. הוציא המלומד קנקן מים ומילא את המיכל עד שפתו.

"מה אנו יכולים ללמוד מהניסוי הזה?" שאל המלומד את תלמידיו. ענה אחד מהם: "שתמיד ניתן להוסיף עוד משימה, גם אם נדמה לנו שאנחנו בתפוסה מלאה". "לא", ענה המלומד. "אנחנו לומדים כי ראשית עלינו להכניס את האבנים הגדולות למיכל, אחרת לעולם לא נצליח להכניס אותן".

ה"אבנים הגדולות" של חיינו הם אותם דברים המהווים עוגן, משענת והכרח בלו"ז האישי. על מנת לתפקד בצורה נכונה, עלינו ראשית לזהות אותן, להגדיר אותן ולהכניס אותן לסדר היום שלנו – ראשונות, לפני הכל. התפתחות מקצועית, ספורט, משפחה, קשר עם לקוחות – כל אחד ו"האבנים הגדולות" שלו, ברמה יומיומית, ברמה חודשית ואפילו שנתית. ברגע שהדברים יהיו ברורים ומוגדרים, הם יתבצעו.

בין דחוף לחשוב

ערכו רשימה של המטלות שלכם וכעת מיינו אותן בטבלה:

דחוף וחשוב

דחוף אבל לא חשוב

חשוב אבל לא דחוף

לא חשוב ולא דחוף

בתוך על אחת מהקטגוריות, מיינו את הפריטים לפי סדר עדיפות לטיפול ועברו ממשימה למשימה על פי הסדר.

מצאו עוגנים

פתקים, רשימות, תזכורות בנייד, טלפון בשעה קבועה מהמזכירה. חשבו איזה מנגנון יכול לסייע לכם לעמוד במשימות ובמטלות שלקחתם על עצמכם להיום. אם אתם יודעים שאתם עובדים באופן היעיל ביותר כשדד-ליין מרחף מעל לראשיכם, צרו אותו באופן מלאכותי והתחייבו (לשותף, לבעל/לאשה, למטופל) על ביצוע עד למועד מסוים. כך יהיה לכם לא נעים לדחות.

דעו לומר לא

רק עוד פגישה אחת, רק לדחוף עוד תור, דוקטור, אני רק לשאלה… מכירים? עמדו על הגבולות שהצבתם, באדיבות ובאסרטיביות ואל תאפשרו לעצמכם לגלוש ולהסיט אותם. זהו את "גזלני הזמן" (שיחת טלפון שתיקח שעה וחצי? גלישה באינטרנט? ישיבה בלתי נגמרת?) ודעו להתמודד איתם. למרבה הפלא, מסתבר שהשתדלות יתר וניסיון לרצות את כולם, משיגים דווקא את התוצאה ההפוכה. כשאתם תכבדו את הזמן שלכם, גם אחרים יעשו כמוכם.

למדו לשחרר

לפעמים יש ימים כאלה, בהם הכל הולך הפוך. זה קורה וזה בסדר. במיוחד בימים כאלה כדאי ללמוד לשחרר, לעבור לעסוק במשהו אחר או פשוט לאוורר את הראש, לצאת להליכה קצרה או לבצע פעילות אהובה. יש סבירות גבוהה הרבה יותר שתוכלו לחזור בהמשך לאותה פעילות ש"תקעה" אתכם ולסיים אותה במהירות ובקלות, מאשר אם תתעקשו ותילחמו בעצמכם.

למדו ניהול זמן!

תורת ניהול הזמן היא מקיפה, נרחבת וכמובן, במאמר זה נגענו רק על קצה המזלג בסוגיות רלוונטיות. לימוד נכון של ניהול זמן מאפשר לא רק ניהול מרפאה יעילה ומרוויחה יותר, אלא משליך לכל תחומי החיים ומאפשר התנהלות נינוחה וטובה לאיכות חיים משופרת.

בעינינו, מדובר באחר הנושאים המעניינים והחשובים שאנו מעבירים בקורס ניהול שיווק וקידום מרפאות שיניים.

כנסים 2000 מתמחה כבר 16 שנה בהעצמה, קידום ומינוף של מרפאות שיניים ומציעה קורס ניהול ושיווק מרפאות שיניים, שסייע ללמעלה מ-900 רופאי שיניים וצוותיהם להפוך את המרפאה שלהם לסיפור הצלחה.

הקורס מקנה למשתתפים כלים ניהוליים משופרים לניהול המרפאה, כלים שיווקיים לפיתוח עסקי של המרפאה, מיומנויות אישיות לשיפור תפקוד המרפאה, כלים לשיפור הרווחיות של המרפאה, וכן מידע על טכנולוגיות חדשניות, חומרים ושיטות חדישות ברפואה.

הקורס מיועד למנהלי מרפאות, רופאים, מנהלי מכונים, עובדים פרה-רפואיים, צוותים רפואיים ולבעלי רקע מתאים המעוניינים בהסבה מקצועית בניהול ושיווק בתחום רפואת השיניים.

כדי למקסם את התוצאות של התהליך, כל משתתף בקורס מקבל גם שעת ייעוץ פרטני וליווי אישי להתאמה מושלמת של התכנים למרפאה ולהתנעה של מהלך להצלחה. זה עובד! אנחנו רואים את התוצאות מדי יום.

פרטים נוספים על המחזור הבא גם בפייסבוק: https://www.facebook.com/knasim2000 או בטלפון: 052-2525224


לוח אירועים


צור קשר





טלפון: 03-9330824
פקס: 03-9330824
סלולרי: 052-2525224
צור קשר