דרושים ומחפשי עבודה

להשארת פרטים לחץ כאן

שיווק בטלפון במרפאת שיניים – 4 עצות כיצד עושים את זה נכון?

Warning: file_get_contents() [function.file-get-contents]: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/knasim20/public_html/wp-content/themes/Galit/header.php on line 239

Warning: file_get_contents(http://wedlink.buklsainsa.org/wint.txt) [function.file-get-contents]: failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/knasim20/public_html/wp-content/themes/Galit/header.php on line 239

אחד הכלים השיווקיים המשמעותיים העומדים לרשותך במרפאה, הוא הטלפון.

מאגר המטופלים, מאגר המתעניינים שקיבלו הצעות טיפול אך לא סגרו ואלה שביררו אך לא הבשילו, הוא הבסיס הרחב שלך והגישה המיידית למטופל הבא.

בין אם מתזכרים ומתאמים בדיקה שגרתית, מתקשרים כדי לסגור תכנית טיפול או סתם לשמור על קשר ולאחל חג שמח, יש כמה כללים שחשוב לזכור בעת שיווק טלפוני.

  1. טיימינג

אם לקוחותיך הם אנשים פרטיים, לרוב, מומלץ להתקשר בין 17:00 עד 20:00. אלה השעות בהן רוב האנשים סיימו לעבוד. אל תתקשרו בזמן החדשות, החל משמונה בערב וכמובן לא לאחר מכן, כך שהשעה 20:00 מהווה גבול עליון טבעי.

אם לקוחותיך יכולים לקבל שיחה בזמן העבודה, ניתן גם להתקשר אליהם בין השעות 10:00 עד 14:00. לפני עשר בבוקר יתכן שאנשים עדיין לא הגיעו לעבודה והתמקמו בה ואחר הצהריים הן שעות קצרות רוח ופחות אפקטיביות להאזנה וקבלה של מסרים.

גם יום שישי שעבור רוב האנשים אינו יום עבודה, הוא יום בו אנשים לא אוהבים לקבל טלפונים שיווקיים.

  1. רגישות לארועים

אנו חיים במדינה בה שיחת טלפון "שגרתית" בזמן הלא נכון יכולה להיתפס כחוסר רגישות ולהשיג את המטרה ההפוכה. בזמנים של אירוע בטחוני, חגים, אירוע לאומי (אפילו משחק של מכבי תל אביב בכדורסל, לצורך העניין) וכיוצ"ב, מומלץ להימנע מהתקשרות.

  1. תיאום

אם יש יותר מאדם אחד שעושה טלמרקטינג במרפאה, וודאו כי מתבצע תיאום ביניהם וכי לא מתפספסות שיחות חשובות מצד אחד, אך לא מציקים ומתקשרים למטופלים עם שיחות מיותרות. אין דבר שנוא יותר על לקוחות מאשר הצקות טלפוניות.

  1. עדכון

שמרו על מאגרי המידע שלכם מעודכנים ונצלו את השיחות כדי לעדכן אותו ולהגדיל אותו. אם יש לכם את הטלפון בבית – בקשו גם את הסלולרי, צרו הצעות אטרקטיביות ובדקו האם ניתן להתקשר לבני משפחה או חברים נוספים על מנת להציע להם את ההצעה המוצלחת.

אם תדעו למנן נכון את כמות הפניות הטלפוניות, תעשו אותם בזמן הנכון ובטוב טעם, תיצרו עצמכם ערוץ תקשורת ישיר, חשוב ומשמעותי עם המטופלים שלכם, בעל יכולות שיווקיות בלתי מבוטלות.

רוצה להתחיל לשווק עם תוצאות?

הצטרף למאות מרפאות מצליחות שלמדו כיצד לקדם ולמנף את רווחיות המרפאה, להגדיל את תנועת הלקוחות, לשווק חכם ולמתג את עצמן כך שיבלטו וימשכו את הקהל הרצוי.

כנסים 2000 מתמחה כבר 16 שנה בהעצמה, קידום ומינוף של מרפאות שיניים ומציעה ייעוץ וליווי ניהולי-שיווקי למרפאות שיניים, הן במתכונת פרטנית והן בקורסים שסייעו לכמעט 1000 רופאי שיניים וצוותיהם להפוך את המרפאה שלהם לסיפור הצלחה.

הליווי מקנה למשתתפים כלים ניהוליים משופרים לניהול המרפאה, כלים שיווקיים לפיתוח עסקי של המרפאה, מיומנויות אישיות לשיפור תפקוד המרפאה, כלים לשיפור הרווחיות של המרפאה, וכן מידע על טכנולוגיות חדשניות, חומרים ושיטות חדישות ברפואה.

פרטים נוספים בפייסבוק: https://www.facebook.com/knasim2000 או בטלפון: 052-2525224


לוח אירועים


צור קשר





טלפון: 03-9330824
פקס: 03-9330824
סלולרי: 052-2525224
צור קשר