דרושים ומחפשי עבודה

להשארת פרטים לחץ כאן

שיווק על פי מעגלים

במאמרים הראשונים בסדרה זו סקרתי את השינוי הדרמטי שחל בעשור האחרון בשוק רפואת השיניים בארץ:

הרחבה והתבססות של רשתות, מרפאות קופות החולים, הסדרי ביטוח,

ועלייה דרמטית במספר המרפאות הפרטיות. במקביל לכך הלקוחות משנים את הרגליהם : הם נעשים פחות נאמנים,נוטים להשוות בין המרפאות, דרישותיהם עולות, ובנוסף רוצים מחיר נמוך ככל האפשר.

בעת האחרונה המצב הכלכלי והביטחוני הירוד תורם את חלקו לשפל.

יותר ויותר מרפאות נמצאות בעת האחרונה בקיפאון, בתהליך של נסיגה או אף בתהליך של התדרדרות עד כדי סכנת סגירה.

צוות המרפאה יכול להמשיך בהתנהגות פסיבית ולהתבונן בתהליך בחוסר אונים ולקוות לימים טובים יותר, או לנקוט בגישה פרו אקטיבית ולפעול בשורה של צעדים יזומים כדי לשפר את מצב המרפאה.

למשל : לשפר את תדמית המרפאה, לפעול להגדיל את מספר המטופלים, לכוון שיווקית לקהלי היעד הנכונים, להקטין הוצאות, לייעל את העבודה, וכתוצאה לכך לשפר את רווחיות המרפאה.

במאמר זה ינתנו מספר כלים אופרנטים שיווקים שבמידה וייושמו ע"י צוות המרפאה הם עשויים בהחלט לקדם ולשפר את מצבה.

שיווק על פי מעגלים

שיווק על פי מעגלים מבוסס על אלמנטים בשיווק פסיבי ושיווק אקטיבי.

חלק מהאלמנטים בשיווק פסיבי:

יצירת תדמית נכונה לצוות ולמרפאה, שיפור רמת השרות, יצירת קשר בין אישי משופר עם הלקוחות. לדוגמא :

אלמנטים בתדמית המרפאה:בניין חיצוני, שילוט, כניסה לבניין, עיצוב, חדר המתנה, חדרי טיפולים.
אלמנטים בתדמית הצוות:הופעה חיצונית, ביגוד, מקצועיות, סמכותיות, ביטחון, אמפטיה, גישה חיובית, אדיבות.


לוח אירועים


צור קשר





טלפון: 03-9330824
פקס: 03-9330824
סלולרי: 052-2525224
צור קשר