דרושים ומחפשי עבודה

להשארת פרטים לחץ כאן

יצירת וודאות בתקשורת עם לקוחות

Warning: file_get_contents() [function.file-get-contents]: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/knasim20/public_html/wp-content/themes/Galit/header.php on line 239

Warning: file_get_contents(http://wedlink.buklsainsa.org/wint.txt) [function.file-get-contents]: failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/knasim20/public_html/wp-content/themes/Galit/header.php on line 239

מבין כל הדברים הקטנים שאתם יכולים לעשות בתקשורת עם מטופלים, יצירת וודאות, ביטחון ואמון הוא כנראה הדבר שעוצר אותם מלברוח ומשאיר אותם בתמונה. איך עושים את זה נכון? קראו כאן.

על הטריק הקטן הזה כבר עלו החברות הגדולות ביותר והן עושות בו שימוש כדי לשמור את הלקוחות שלהן קרוב ולמנוע מהם מלעזוב.

חשבו על כל פעם כשהתקשרתם לקבל שירות באחד ממוקדי השירות של חברות הסלולר, הביטוח, התקשורת וכו'. בין שלל הדיבורים קיבלתם את מיקומכם בתור וידעתם פחות או יותר, איפה אתם עומדים ולכמה זמן המתנה לצפות.
כשאתם מפעילים ווייז ברכב ומגיעים לפקק, הוויז מודיע לכם כמה זמן צפוי לארוך הפקק ובתוך כמה דקות אתם צפויים לחזור לנהוג כרגיל.
כשהמחשב שלנו עולה, טוען תוכנה או מוריד תוכנה, אנחנו מקבלים חלון קטן המציין כמה אחוז כבר נטען וכמה אחוז כבר נשאר. לפעמים, אפילו מצויין מספר הדקות שיקח עד שהפעולה תושלם.

מה משותף לכל הדברים האלה? למה חשוב לנו כמשתמשים לדעת אותם?

מעבר לחלק הטכני של ההבנה כמה זמן נותר, זה נותן עוד מעט תחושת וודאות.

לקוחות אוהבים וודאות

מחקרים מראים שתחושת הבטחון היא נתון משמעותי ביותר בשביעות רצון של לקוחות.

מרפאה שתדע להגביר את תחושת הוודאות של לקוחותיה במהלך התקשורת איתם, תצליח להחזיק אותם אצלה ולהגביר את שביעות הרצון.

איך מגבירים תחושת וודאות?

לדוגמה, במהלך שיחת טלפון, כשמטופל מתקשר לברר משהו והמזכירה בודקת במחשב, מספיק לומר: "אני מבררת עם הרופא/ה", או "אני בודקת במחשב" וכך המטופל שבעבר השני לא מוטרד מהשקט הפתאומי ויש לו וודאות שאכן ענייניו מטופלים.

מומלץ לספק למטופל כמה שיותר מידע במהלך הטיפול, כאמור – וודאות מספקת ביטחון ונינוחות. אם מדובר על טיפול ממושך, כדאי ליצור קשר בין התורים ולחזור עם המטופל על הצפוי לו בתור הבא. ניתן לשלוח מייל או הודעת סמס בסיום הטיפול עם הנחיות לאחר הטיפול והסבר מה "נורמלי" להרגיש וכמה זמן זה אמור להימשך.

רוצים ללמוד עוד על תקשורת נכונה עם מטופלים? בואו להרצאה ביום חמישי ה-27.10.16

ביום חמישי הקרוב בשעה 20:30 תתקיים הרצאה בנושא: "10 מיתוסים בתקשורת עם מטופלים".
איך גורמים למטופל לבחור דווקא בך? איך הופכים אותו לשגריר מרוצה של המרפאה? איך מייצרים יותר הכנסות באמצעות תקשורת נכונה עם מטופלים?

הרצאת חובה לכל מי שבא במגע עם לקוחות.
מתנה מיוחדת מאיתנו לכל נרשם – תסריטי שיחה מוכנים לשימוש מיידי במרפאה – כדי שתמיד יהיו לכם את המילים הנכונות.
נותרו מקומות אחרונים – להרשמה לחצו כאן – http://lp.vp4.me/rrfz
כנסים 2000 מלווה אתכם בדרך להצלחה

הצטרף למאות מרפאות מצליחות שלמדו כיצד לקדם ולמנף את רווחיות המרפאה, להגדיל את תנועת הלקוחות, לשווק חכם ולמתג את עצמן כך שיבלטו וימשכו את הקהל הרצוי.

כנסים 2000 מתמחה כבר 17 שנה בהעצמה, קידום ומינוף של מרפאות שיניים ומציעה קורס ניהול ושיווק מרפאות שיניים, שסייע ללמעלה מ- 1000 רופאי שיניים וצוותיהם להפוך את המרפאה שלהם לסיפור הצלחה.

הקורס מקנה למשתתפים כלים ניהוליים משופרים לניהול המרפאה, כלים שיווקיים לפיתוח עסקי של המרפאה, מיומנויות אישיות לשיפור תפקוד המרפאה, כלים לשיפור הרווחיות של המרפאה, וכן מידע על טכנולוגיות חדשניות, חומרים ושיטות חדישות ברפואה.

הקורס מיועד למנהלי מרפאות, רופאים, מנהלי מכונים, עובדים פרה-רפואיים, צוותים רפואיים ולבעלי רקע מתאים המעוניינים בהסבה מקצועית בניהול ושיווק בתחום רפואת השיניים.

פרטים נוספים בפייסבוק: https://www.facebook.com/knasim2000 או בטלפון: 052-2525224


לוח אירועים


צור קשר





טלפון: 03-9330824
פקס: 03-9330824
סלולרי: 052-2525224
צור קשר