דרושים ומחפשי עבודה

להשארת פרטים לחץ כאן

האם כדאי להוסיף למרפאה עיסוק בהזרקות אסתטיקה?

Warning: file_get_contents() [function.file-get-contents]: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/knasim20/public_html/wp-content/themes/Galit/header.php on line 239

Warning: file_get_contents(http://wedlink.buklsainsa.org/wint.txt) [function.file-get-contents]: failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/knasim20/public_html/wp-content/themes/Galit/header.php on line 239

תחום ההזרקות האסתטיות (בוטוקס, חומצה היאלורונית וכד') הוא תחום שהולך וחודר למרפאות השיניים בשנים האחרונות. האם כדאי להרחיב את פעילות המרפאה לכיוונים אלה? ואיך עושים זאת בצורה חכמה? על כך במאמר הבא.
על פניו, העיסוק בהזרקות אסתטיות הוא עיסוק מתבקש במרפאת שיניים. מי אם לא רופא שיניים הוא האדם הנכון להזריק בפנים? מדובר בתחום עם פוטנציאל רווח משמעותי, תוצאות מיידיות וביקוש הולך וגובר.
הפיתוי להוסיף למכלול השירותים שמציעה המרפאה גם הזרקות אסתטיות הוא עצום, אבל חשוב לעשות זאת חכם.

תפסת מרובה לא תפסת

בקורסים שלנו לניהול, שיווק וקידום מרפאות שיניים אנו מדברים רבות על בידול – אותו דבר שמייחד ומבדל את המרפאה מיתר המרפאות והופך אותה ליחידה בתחומה ללא מתחרים. דבר זה דורש צמצום של הקהל, אבל המוניטין והמומחיות של המרפאה יהפכו אותה לאפשרות המועדפת על אותו קהל.
ברגע שאותה מרפאה תוסיף לסל השירותים שלה גם טיפולי אסתטיקה, היא עלולה לפגוע במוניטין, במומחיות ובבידול הייחודי שצברה לאורך זמן.
מטופל פוטנציאלי תמיד יעדיף לקבל טיפול אצל רופא ובמרפאה אשר מתמחה בטיפול הספציפי לו הוא זקוק – בין אם מדובר בטיפולי שיניים ובין אם מדובר בטיפול אסתטי. גברת ישראלי תעדיף לקבל הזרקת חומצה היאלורונית במרכז אסתטיקה, ולעבור טיפול שורש במרפאת שיניים מתמחה.

"חומה סינית"

אנחנו כמובן לא ממליצים לכם לוותר על אפיק כלכלי ומרתק זה, אבל כדי לצלוח מבחינה שיווקית את האתגרים העומדים בפניכם ולא לפגוע ברווחיות המרפאה, חשוב להפריד בין שני תחומי הפעילות ב"חומה סינית".
המשמעות היא, להפריד לחלוטין את כל הפעילות השיווקית של מרפאת השיניים, מזו של תחום האסתטיקה. לעולם לא לפרסם אותם יחד ורצוי לפתוח פלטפורמות דיגיטליות נפרדות – עמוד פייסבוק נפרד, מודעות נפרדות, דפי נחיתה נפרדים וכו'.

ניהול תקציבי חכם

בין אם מדובר בהוצאות שיווק או תפעול, יש לעקוב בזהירות אחרי הכספים שאתם משקיעים בתחום האסתטיקה, לוודא שהם מחזירים את עצמם, ושהם עומדים בהלימה עם נפח הפעילות של תחום האסתטיקה במרפאה. אסור לשכוח שלב הפעילות של מרפאת השיניים הם הטיפולים הגדולים, שיקומי הפה וטיפולי האסתטיקה הנרחבים, ושהפעילות בתחום ההזרקות היא עדיין רק פעילות משלימה.

שיווק חכם בתוך המרפאה

למרות כל האמור לעיל, בהחלט כדאי ומומלץ לשווק ישירות למטופל/ת במרפאה ולייצר תנועה בין תחום לתחום. ניתן לספר למטופלות במרפאת השיניים על השירותים החדשים בתחום האסתטיקה.
איך כדאי לעשות זאת? בוודאי לא בהצבעה על הקמטים של המטופלת או על הפגמים האסתטיים שלה. זה רק יכול ליצור אנטגוניזם ועלבון ואפילו לגרום לה להדיר את רגליה מהמרפאה.

מומלץ לעדכן את המטופלות והמטופלים במגוון השירותים החדשים שהמרפאה מציעה, בשלל הטיפולים שמתבצעים בה ולציין כי רופא השיניים האמין שהיא סומכת עליו עבר השתלמויות רפואיות שהפכו אותו למקצוען אמיתי גם בתחום זה. לספר על התוצאות המוצלחות של מטופלות ולבקש ממנה לספר גם לחברות שאולי יתעניינו.
ניתן להציע מבצעים בלעדיים ללקוחות קיימות וכך להניע לפעולה את מי שרוצה אבל מתלבטת.
התנועה בין התחומים השונים יכולה להיות גם לכיוון השני, תוך הנעת מטופלות האסתטיקה לטיפולי שיניים, מתן הטבות מיוחדות ללקוחות המרפאה וקידום בדיקת רופא וטיפולי שיננית כשגרה.

אז האם כדאי למרפאת השיניים לבהתרחב לתחום ההזרקות האסתטיות?
התשובה ברוב המקרים היא: כנראה שכן… אבל בחוכמה!

רוצה לקבל כלים נוספים לניהול חכם של מרפאת השיניים?

הצטרף למאות מרפאות מצליחות שלמדו כיצד לקדם ולמנף את רווחיות המרפאה, להגדיל את תנועת הלקוחות, לשווק חכם ולמתג את עצמן כך שיבלטו וימשכו את הקהל הרצוי.
כנסים 2000 מתמחה כבר 20 שנה בהעצמה, קידום ומינוף של מרפאות שיניים ומציעה קורס ניהול ושיווק מרפאות שיניים, שסייע ללמעלה מ-1500 רופאי שיניים וצוותיהם להפוך את המרפאה שלהם לסיפור הצלחה.
הקורס מקנה למשתתפים כלים ניהוליים משופרים לניהול המרפאה, כלים שיווקיים לפיתוח עסקי של המרפאה, מיומנויות אישיות לשיפור תפקוד המרפאה, כלים לשיפור הרווחיות של המרפאה, וכן מידע על טכנולוגיות חדשניות, חומרים ושיטות חדישות ברפואה.
הקורס מיועד למנהלי מרפאות, רופאים, מנהלי מכונים, עובדים פרה-רפואיים, צוותים רפואיים ולבעלי רקע מתאים המעוניינים בהסבה מקצועית בניהול ושיווק בתחום רפואת השיניים.
פרטים נוספים באתר: http://www.knasim2000.co.il/, בפייסבוק: https://www.facebook.com/knasim2000 או בטלפון: 052-2525224

lips-2122146_960_720


לוח אירועים


צור קשר





טלפון: 03-9330824
פקס: 03-9330824
סלולרי: 052-2525224
צור קשר