דרושים ומחפשי עבודה

להשארת פרטים לחץ כאן

מרפאת שיניים בשעת חירום

Warning: file_get_contents() [function.file-get-contents]: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/knasim20/public_html/wp-content/themes/Galit/header.php on line 239

Warning: file_get_contents(http://wedlink.buklsainsa.org/wint.txt) [function.file-get-contents]: failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/knasim20/public_html/wp-content/themes/Galit/header.php on line 239

כבר למעלה משבועיים שהמדינה שלנו נמצאת במצב בלתי נורמלי. מצב חירום.

בין אם מרפאת השיניים שלך נמצאת בדרום, במרכז או בצפון, אין ספק שגם אצלך מרגישים את המצב.

מה שאינו דחוף – מתבטל, תורים נדחים, אנשים חוששים להגיע, לפעמים גם צוות המרפאה עצמו חווה מצוקה וקושי לתפקד כרגיל.

ומה עם שיווק? האם ניתן לשווק כרגיל בימים בהם אנשים מרותקים למסכי החדשות?

בואו ננסה לעשות קצת סדר.

1. יידע את המטופלים שלך בעובדה שהמרפאה עובדה והשרה תחושת ביטחון

אל תצפה מהמטופלים שלך שינחשו שהמרפאה עובדת כרגיל אם לא נאמר להם אחרת.
ייזום שיחות טלפוניות, עדכן אותם אם יש שינוי כלשהו או וודא שהם יודעים ש"עסקים כרגיל".
ספר להם היכן המרחב המוגן של המרפאה ומה עושים במידה ונשמעת אזעקה במהלך הטיפול.
מידע מפיג חששות ומאפשר למטופלים שלך להגיע אליך רגועים.

2. תגבר את תזכורות התורים הטלפוניות וודא שאין חורים בלו"ז

מומלץ בחום לעבות את מערך ווידוא התורים שלך, על מנת לצמצם חורים בלו"ז ואי הגעה. חשוב להשתדל להגביר יעילות ולנסות להימנע ממצבים של שעות מבוזבזות במהלך יום עבודה.

3. שים פוליטיקה בצד

את הפוליטיקה מומלץ להשאיר מחוץ למרפאה. ימין, שמאל, בעד או נגד – כרופא, עדיף להישאר ממלכתי מול מטופל ולתת לו את הטיפול המקצועי הטוב ביותר בלי לערב נושאים חיצוניים.

4. ממשיכים לשווק – אבל חכם

מצד אחד, החיים ממשיכים. מצד שני, שיווק בוטה בימים אלה עלול להיתפס כלא רגיש ולהרגיז חלק ממטופליך. מה עושים?
משווקים מהלב ומהבטן. נזהרים מהפקות ראווה, אבל בהחלט לא צריך לוותר על פעילות שיווקית על אש קטנה.

5. נותנים באהבה

בתקופה כזו כשחיילים מכל הארץ יושבים על גבול הרצועה ותושבי הדרום מתפזרים ברחבי הארץ, רחוקים מהרופא הקבוע שלהם, מרפאת השיניים שלך יכולה לסייע מאד.
הזמנה לתושבי הדרום או לחיילים לקבל עזרה ראשונה וטיפול במקרי חירום יכולה להיות הצלה אמיתית עבור מי שזקוק לה, ותאפשר לכולם לראות את האופי האמיתי של המרפאה שלך והצוות שלה.
כיצד עושים זאת? באמצעות שלט במרפאה, בפייסבוק וברשתות חברתיות, באתר המרפאה, בשיתוף עם המוקד העירוני ובכל דרך נוספת שתוכלו להעלות על הדעת.

רוצה לקבל כלים נוספים לשיווק אקטיבי של מרפאת השיניים בזמן רגיעה ובזמן חירום?

הצטרף למאות מרפאות מצליחות שלמדו כיצד לקדם ולמנף את רווחיות המרפאה, להגדיל את תנועת הלקוחות, לשווק חכם ולמתג את עצמן כך שיבלטו וימשכו את הקהל הרצוי.

כנסים 2000 מתמחה כבר 16 שנה בהעצמה, קידום ומינוף של מרפאות שיניים ומציעה קורס ניהול ושיווק מרפאות שיניים, שסייע לכמעט 1000 רופאי שיניים וצוותיהם להפוך את המרפאה שלהם לסיפור הצלחה.

הקורס מקנה למשתתפים כלים ניהוליים משופרים לניהול המרפאה, כלים שיווקיים לפיתוח עסקי של המרפאה, מיומנויות אישיות לשיפור תפקוד המרפאה, כלים לשיפור הרווחיות של המרפאה, וכן מידע על טכנולוגיות חדשניות, חומרים ושיטות חדישות ברפואה.

הקורס מיועד למנהלי מרפאות, רופאים, מנהלי מכונים, שינניות, סייעות, עובדים פרה-רפואיים, צוותים רפואיים ולבעלי רקע מתאים המעוניינים בהסבה מקצועית בניהול ושיווק בתחום רפואת השיניים.

פרטים נוספים  בפייסבוק: https://www.facebook.com/knasim2000 או בטלפון: 052-2525224


לוח אירועים


צור קשר





טלפון: 03-9330824
פקס: 03-9330824
סלולרי: 052-2525224
צור קשר